reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Repiščák

Peter Repiščák

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahooj. Som tu pre Vas.. Zoznam autorových rubrík:  o vselicompotulky po AnglickuSúkromnéNezaradené

reklama

potulky po Anglicku

Warwick castle-miesto rytierov a okridlenych dravcov

Peter Repiščák

Warwick castle-miesto rytierov a okridlenych dravcov

Konečne sa nám podarilo dostať na tento, tak dlho plánovaný výlet. Odkedy sa mi dostal do rúk leták o tomto hrade, nevedel som sa dočkať, kedy tam vyrazíme.

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 089x
  • 2
Ako sme do Liverpoolu konecne prisli. A vlastne este dalej

Peter Repiščák

Ako sme do Liverpoolu konecne prisli. A vlastne este dalej

Cloveka mozno porazit, ale nie zlomit. Tak znie heslo z romanu Starec a more. A presne v duchu tohoto hesla sme sa po druhy krat vybrali na vylet do Liverpoolu. Znovu som presiel procesom selekcie ubytovacieho zariadenie a jeho nasledneho objednania. Nahodil koordinaty Liverpoolu do GPS a uz sme ficali po dialnici.

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 2
Moj chlapcensky sen

Peter Repiščák

Moj chlapcensky sen

Nechcel by si sa ist pozriet na formule? Opytal sa ma kolega z prace a vtiskal mi do ruky letak s webovou adresou, kde sa dali listky objednat. Jasne, ze by som chcel. Vzdy som tuzil vidiet nazivo formule, najlepsie ako sa pretekaju. Co to stoji, znela moja prva otazka. Je to zadarmo, Renault oslavuje 30.vyrocie.Fantasticke.Okamzite som vytukal adresu ich stranky a uz som sa tesil na svetovu seriu.

  • 14. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 218x
  • 5
Ako sme nedosli do Liverpoolu

Peter Repiščák

Ako sme nedosli do Liverpoolu

Planoval som to cely tyzden. Zabezpecil ubytovanie v bedbreakfast na plazi. Prehliadku majaka po ktorej tak tuzila.Proste romantika ako ma byt. Ved to mal byt darcek k narodeninem mojej drahej. Vsetko sa zdalo byt v poriadku az na to ze moja priatelka v jednom kuse vyzvedala co a kde a ako? Poznate to. Kedze sme ale mali ist na cely vikend, nakoniec som jej prezradil kde. Tesila sa este viac.

  • 31. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 615x
  • 7
Co znamena, ked vam prebehne slon cez cestu, alebo hura na Safari

Peter Repiščák

Co znamena, ked vam prebehne slon cez cestu, alebo hura na Safari

Neratajuc lastovicky a vrabce, tak posledne normalne zive zviera co som videl, bol zajac, ktory sa nam zahadne dostal do zahrady a zozral takmer polovicu naseho udrziavaneho anglickeho travnika. Odhliadnuc od tejto nemilej skutocnosti, sme sa s priatelkou predsa len rozhodli zhliadnut aj ine zive zvierata a tak sme vyrazili do West Midlands Safari Parku.

  • 4. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 2
reklama
Great Glen Way - Raj na zemi

Peter Repiščák

Great Glen Way - Raj na zemi

Hovori sa, ze skotska priroda je jedna z najkrajsich. Z obrazovky televizora to aj tak vyzera, ale skutocnost byva niekedy ina. Najlepsi sposob ako to zistit, je vybrat sa na miesto osobne a overit si fakty. Pozyvam Vas na velku cestu- Great Glen Way z Fort William az do Inverness. Pesi. Aspon to bol povodny plan.

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 099x
  • 0
Tak to bude pokuta 5000

Peter Repiščák

Tak to bude pokuta 5000

Bolo to este v studentskych rokoch, ked sme chodievali do Anglicka cez letne prazdniny na zber jahod a podobnych sladko-lepkavych plodin. V istom tyzdni zberu je prestavka par dni a zberaci maju dovolenku. Aspon u nas na farme to tak fungovalo. Neboli sme daleko od Walesu toho casu a tak sme s kamosom zamerali svoju pozornost na narodny park Brecon Beacon.

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 770x
  • 12
Takže vážení, idete sa povoziť???

Peter Repiščák

Takže vážení, idete sa povoziť???

Ako prvý článok z rubriky potulky po Anglicku som sa rozhodol pre Alton Towers. Obrovský zábavný park, ktorý bol vždy akosi mojim tajným snom. Možno preto, že som nikdy v živote v podobnom nebol, teda ak nerátam kolotoče na našom sídlisku. Alton Towers sa nachádza v srdci Anglicka v Staffordshire, niekde medzi mestami Stoke a Uttoxeter, čo je asi hodinka cesty od nás.

  • 26. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 212x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu