reklama

15 krat bodnuty do chrbta!

Ano, stalo sa to. Vrazili mi do chrbta 15 ihiel a ja som sa im este podakoval. Dokonca som sa s nimi dohodol na dalsich deviatich podobnych sado-maso stretnutiach. Presne ako tusite, bol som na akupunkture.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Bolest chrbta je dobre znama asi takmer kazdemu. Mnohi z nas v honbe za plnohodnotnejsim zivotom bez bolesti vyskusali rozne liecenia a cvicenia. Ja konkretne som presiel asi cez vsetko. Zacalo to dobrymi radami od 'skvelej pani doktorky' v Bratislave, ktora mi zneprijemnila zivot na dost dlhy cas. Hned po odflaknutom vysetreni ma poslala 2x denne pod teplu sprchu. Ked to zjavne nezaberalo, nasadila uzasny, toho casu, ibuprofen, teraz tusim ibalgin. Tym ma dopovala nejaky ten rok a na internate som sa postupne staval dodavatelom tychto zazracnych tabletiek pre menstruacne bolesti nasich spoluziacok. Peto, nemas jeden 'ibac'? Jasnacka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ked ma to prestalo bavit a vplyv tychto zazracnych piluliek sa zacal vytracat, poziadal som nasu, uz vtedy asi 100rocnu pani doktorku na Mladej Garde,( ti co tam stravili nejaky cas, vedia o kom je rec, Boh jej zehnaj, vsetko liecila tusim penicilinom), nech ma posle ku inemu doktorovi. Samozrejme, ze mi nezabudla pichnut zopar injekcii do zadku, co jej sposobovalo nevyslovnu radost. Malo to asi hodinovy ucinok. Myslim ten bezbolestny stav, neviem ako dlho sa z toho tesila ona.

Takze som dostal noveho ortopeda, ktory mi svojimi tahmi pekne popraskal vsetky stavce, zalomil rukami a poslal ma domov pod teplu sprchu. Hovoril som si, ze na tej teplej sprche musi nieco byt, to uz je druhy doktor. Neskor sa nadomnou zlutoval, dostal som rontgen a nasledne rehabilitacne cvicenia s masazami. To bol pokrok. Cvicenia som absolvoval so zeleznou pravidelnostou a sestricky ma mucili svojimi cvikmi par mesiacov. Do tych masazi sa im nejako nechcelo, lebo sa im nezdalo, ze mlady chalan moze mat take trable a tak mi s usmevom povedali, ze sa nemam co vyvalovat na stole a nechat sa osahavat, ale sup sup cvicit tie ich cviky na mucenie. Aby ste ma zle nepochopili, sestricky boli naozaj mile a tie masaze mi vedeli pozdvihnut den ;o)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na nejaky cas bolo vsetko ok, ale netrvalo dlho a problemy prisli znova. Tentokrat s vacsou intenzitou a ja som si tyzden polezal v nemocnici. Aspon, ze sme sa v ten tyzden stali majstrami sveta v hokeji.

Ako dalsi krok v tuzbe po bezbolestnom zivote prisla na radu rehabilitacia v Rajeckych. Fantasticke prostredie, skveli ludia. Jedine, co ma zarazilo bola diskoteka v kupelnom dome, na ktorej ludia v roznom veku vsetci s chorobami a poruchami pohyboveho ustrojenstva predvadzali kusky, za ktore by sa nemusela hanbit ani Shakira. Naozaj zazracne ucinky museli mat tie procedury. No na mne sa to nijako vyrazne neprejavilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Slovenske zdravotnictvo ma teda sklamalo a tak som to vzal do vlastnych ruk. Zistil som si aky krem by mi mohol tlmit bolest a zacal som ho pouzivat. To riesilo problem na celkom slusnej urovni a relativne dlho. Dokonca som to skombinoval aj s tym slavnym kosmodiskom. Neviem ci to pomahalo, ale dost mi to zneprijemnovalo zivot.

Pomedzi to vsetko co som tu opisal som prakticky stale pouzival takzvany iplikator ako som sa neskor dozvedel. Bezne sme to volali jezko, alebo pichliac. To je taky ten maly kobercek plny drobnych pichliacov na ktorom sa lezi. Velmi som si ho oblubil.

V poslednom case sa ale problemy zdali byt cim dalej, tym viac neznesitelnymi a ja som ako poslednu nadej videl prave toto stare cinske umenie liecit-akupunkturu. Chystal som sa na nu uz dlhsie, ale akosi som nevedel najst odvahu. Az kym si to okolnosti nevyziadali. Minulu nedelu som ju absolvoval prvy krat. Ako inac, vybral som originalnu cinsku doktorku s pekne sikmymi ocami. Bola velmi mila, aj ked po anglicky velmi nevedela. Mala tam kolegynu cez ktoru sme sa dohovorili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Musim povedat, ze to bol velmi zaujimavy zazitok. Citil som sa zvlastne prijemne po napichani ihiel. Potom na mna prilozila taku lampu vyzarujucu teplo a to uz som skoro zaspal. Po nejakom case ma este obstastnila 'bankovanim' a cinskou masazou, pod cim si netreba predstavovat nic ine ako masaz od cinanky. Dohodli sme sa na liecbe a absolvujem este 9 stretnuti. Sam som zvedavy s akym vysledkom.

Aby som pravdu povedal, noc po akupunkture bola neporovnatelne lepsia ako ta pred nou.Zatial tolko a o vysledkoch pokusu budem informovat neskor. Lucim sa s heslom Pichaniu zdar a ihlam zvlast.

Peter Repiščák

Peter Repiščák

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahooj. Som tu pre Vas.. Zoznam autorových rubrík:  o vselicompotulky po AnglickuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu