reklama

Ako sme nedosli do Liverpoolu

Planoval som to cely tyzden. Zabezpecil ubytovanie v bedbreakfast na plazi. Prehliadku majaka po ktorej tak tuzila.Proste romantika ako ma byt. Ved to mal byt darcek k narodeninem mojej drahej. Vsetko sa zdalo byt v poriadku az na to ze moja priatelka v jednom kuse vyzvedala co a kde a ako? Poznate to. Kedze sme ale mali ist na cely vikend, nakoniec som jej prezradil kde. Tesila sa este viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

V piatok sme si na internete povyberali vsetky mozne atrakcie, ktore by stalo za to vidiet. A ze toho nebolo malo. Pre istotu sme dobili baterky do fotaku a uz sme len cakali na rano. O siedmej sme uz sedeli v aute stastni, ze po mesiaci dazda konecne zasvietilo slnko. Cakal nas super romanticky vikend na plazi a prehliadka Liverpoolu.

Vyrazili sme na cestu. GPS nam ukazoval smer, ale moja polovicka pre istotu kontrolovala jeho spravnost na mape. Nejakym zazrakom sa nam aj tak podarilo odbocit na platenu M6 Toll, co by nebol ten najvacsi problem. Ked sme prechadzali cez myto medzi dvomi betonovymi panelmi, kde sa zvuk motora krasne vynima, zacul som nie velmi prijemny chrapot, co ma trochu znepokojilo, ale sam seba som klamal, ze to nic nie je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Blizili sme sa do Cannocku, chrapot zacinal naberat na intenzite a uz ani autoradio ho neprehlusilo. Zacinali sme tusit, ze romaticky vikend sa straca v nedohladne. Odstavili sme na krajnici a otvoril som kapotu. (Matne som si zaspominal na podobne problemy na nasej ceste z UK na Slovensko). Chrapot bol neskutocny a tak som radsej vypol motor. Aj taky laik ako ja by vedel, ze auto uz nema dlhu zivotnost.

Videl som to sklamanie v jej ociach. Strasny pocit. Ale co sa dalo robit. Natukal som do GPSka poziciu najblizsieho servisu a slimacim tempom sme sa tam dokotulali. Bolo nieco po pol osmej, servis zavrety.Esteze na parkovisku stalo auto RAC, nie to co chodi opravovat takych ako my, ale mensie. Tak ma napadlo im zavolat. (Pre tych, co nevedia co je RAC, je to v podstate taka auto zachranka, ktoru ked si mesacne platite, nemusite sa bat, ze ostanete visiet na ceste s pokazenym autom)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Oznamil som im kde sme a v nedalekom mekaci sme ich pri kavicke cakali v nadeji, ze bude treba 'len' dotiahnut nejaku skrutku, aby to prestalo ryncat a chrapcat. Utesoval som moju polovicku, ze dnes sa este urcite budeme prechadzat po plazi. Milosrdna loz.

Chlapci prisli do pol hodinky a ja som vybehol von ukazat im naseho ochrnuteho tatosa. Otvoril kapotu, nastartoval.....tiez zacal na mna fintou 'milosrdna loz' a oznamil mi ze musi dat dole kryt z klinoveho remena aby 'to' videl lepsie. Podla mna, hned vedel, ze sa uz odtialto nepohneme, ale dal nam aspon nadej a zacal sa v tom vrtat.

Mojej polovicke sa uz v ociach zaleskli prve slzicky a to nevestilo nic dobre. Ale drzala sa statocne. Chlapik nam oznamil ze je tam vacsi problem ako si myslel, ale ze v podstate mame stastie, ze sme dosli az sem. Ze sme vobec dosli. Nase moznosti boli nasledovne. Mali sme ako to on nazval one way ticket, to jest, ze nas zoberu kde len chceme v ramci UK aj s autom. Nemali sme nad cim rozmyslat, a tak sme zvolili smer domov.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Mal som taky zvlastny pocit ked nakladali mojho tatosa. Mal som to auto rad, aj ked nebolo najmladsie a najkrajsie. V duchu som sa s nim lucil. Ved bolo moje prve vlastne a prva laska je len jedna.

O pol desiatej sme uz boli pred domom a auticko sme odparkovali na jeho stare miesto. Bude tam cakat, kym si po neho nepridu a neodvezu ho navzdy. Sklamani z tohto vsetkeho sme si sadli do zahradky a rozmyslali co s nacatym dnom....este ze uz konecne prestalo prsat.

Peter Repiščák

Peter Repiščák

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahooj. Som tu pre Vas.. Zoznam autorových rubrík:  o vselicompotulky po AnglickuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu