reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Repiščák

Peter Repiščák

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahooj. Som tu pre Vas.. Zoznam autorových rubrík:  o vselicompotulky po AnglickuSúkromnéNezaradené

reklama

o vselicom

Kuchárske perličky z internátu

Peter Repiščák

Kuchárske perličky z internátu

Tieto recepty vznikli onehdy, za cias, ked som sa este predieral studentskym zivotom, vecne bez penazi a v jednom kuse hladny. Pisal sa rok 2001 a toto vsetko byvalo na dennom jedalnicku. Dobru chut.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 245x
  • 41
15 krat bodnuty do chrbta!

Peter Repiščák

15 krat bodnuty do chrbta!

Ano, stalo sa to. Vrazili mi do chrbta 15 ihiel a ja som sa im este podakoval. Dokonca som sa s nimi dohodol na dalsich deviatich podobnych sado-maso stretnutiach. Presne ako tusite, bol som na akupunkture.

  • 16. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 195x
  • 4
Budte radi ze, mate teplo

Peter Repiščák

Budte radi ze, mate teplo

Uz pomaly dva tyzdne citam na SME blogy o tom ako je na Slovensku teplo a ake je to strasne. Mozno by si bolo treba uvedomit, ze stale su na tom ludia o dost horsie. Momentalne v Anglicku.

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Nielen David Copperfield dokaze nechat zmiznut vlak...ZSR tiez!

Peter Repiščák

Nielen David Copperfield dokaze nechat zmiznut vlak...ZSR tiez!

Boli sme na ceste z Levic do Bratislavy. Na stanicu sme prisli pre istotu s naskokom styridsiatich minut. Kedze sme mali naplanovany prichod do Bratislavy s dostatocnym predstihom v pripade meskania vlaku, boli sme uplne spokojni. Najma preto, ze sme si boli isti, ze lietadlo do Londyna stihneme v kazdom pripade.

  • 19. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Kratko z anglickych ciest

Peter Repiščák

Kratko z anglickych ciest

Aby si nikto nahodou nemyslel, ze len na Slovensku mame soferov a cyklistov hulvatov. Nie. Su totiz vsade. Pokial si sami nevstupia do svedomia, tak s tym asi nic nenarobime.

  • 18. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
Ako nas zachranil predajca BMW v Belgicku-cast druha

Peter Repiščák

Ako nas zachranil predajca BMW v Belgicku-cast druha

Slimacim tempom sme zisli z dialnice a vydali sa smerom do toho mesta. Oci sme drzali otvorene uz len silou vole. Prvy servis co sme nasli bol Peugeot. To nam bolo uz vcelku jedno, bolo pred deviatou, zachvilku ho mali otvorit, tak sme tam zastali a cakali.

  • 28. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Ako nas zachranil predajca BMW v Belgicku-cast prva

Peter Repiščák

Ako nas zachranil predajca BMW v Belgicku-cast prva

Tento pribeh sa stal pred dvomi rokmi. Mali sme ist domov na Slovensko na dovolenku.Ten den bol piatok a mali sme to naplanovane na tretiu poobede. Tentokrat sme zvolili ako dopravny prostriedok auto. Kolka nerozvaznost. Mali sme na to prist uz coskoro.

  • 28. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
A tak sme sa splavili...

Peter Repiščák

A tak sme sa splavili...

Padlo rozhodnutie. Ideme na splav. A potom padlo este jedno....repki vybav to,my sme busy.(Nie ze by som ja nebol, to si len vsetci ostatni myslia ze nie som) Tak som si povedal, sak co, nie je problem, to sa zvladne. Sadol som za intos a zacal trochu hladat, popri praci.

  • 25. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu